Avatar billede PC Ardua Praktikant
24. maj 2020 - 14:31 Der er 1 kommentar

Hjælp til cloud

Kære alle

Er der nogen, der har nogle gode fif til, hvor jeg kan få en let tilgængelig introduktion til, hvilke muligheder der er med standard cloud-løsninger? Hvor stort et arbejde der ligger i standard integrationer og opsætning af UI/UX? Jeg vil rigtig gerne forstå de tekniske aspekter lidt bedre.
Avatar billede acore Ekspert
26. juni 2020 - 18:24 #1
Hvis det skal være opensource kan jeg anbefale owncloud. Det kan køre fra et webhotel. Selv om det ikke skal være et af dem til 9 kr/måned.