Avatar billede ibnielsen Seniormester
24. maj 2020 - 17:20 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

editor til one.com hjemmeside

Jeg har en hjemmeside på one.com, men jeg synes deres editor er dårlig, er der et freeware program, jeg kan benytte til at redigere min hjemmeside.
Avatar billede puren Ekspert
24. maj 2020 - 17:32 #1
notepad++
Avatar billede olsensweb.dk Ekspert
24. maj 2020 - 17:45 #2
#1 et godt bud (bruger den selv)
et andet jeg bruger af og til
https://netbeans.org/
Avatar billede Slater Ekspert
24. maj 2020 - 17:48 #3
Jeg har på fornemmelsen at ibnielsen ikke hentyder til en kode-editor, men noget mere wysiwyg.

Wysiwygs er dog en lidt forældet ting i dag. Hvis det er sådan noget vi er ude i, vil et simpelt CMS som f.eks. Wordpress med et downloadet tema nok give mening.

Men vi kan ikke svare ordentligt på det, uden at vide mere om hvad du efterspørger, Ib.
Avatar billede ibnielsen Seniormester
24. maj 2020 - 18:20 #4
jeg er ikke en nørd så wysi.. er nok for mig
Avatar billede ibnielsen Seniormester
24. maj 2020 - 18:24 #5
Jeg kan se jer har oprettet mig på wordpress, men den vil have jeg skal oprette en hjemmeside, jeg har jo en på one.com, som jeg vil redigere????
Avatar billede Slater Ekspert
24. maj 2020 - 20:05 #6
#5: Jeg gætter på du hentyder til wordpress.com? Det skal du ikke bruge. Wordpress er bare et indholdsstyringssystem, og der er mange måder at bruge det på. Du kan hente det og selv installere det på en hvilken som helst server med PHP og skriveadgang, men one.com har en Wordpress-løsning til 29 kr om måneden, der nok er en del lettere for dig at bruge: https://www.one.com/da/#PlansAndPrices

Jeg kender den ikke selv, men "1-klik" lyder som om den er nem at sætte op. Det må kunne lade sig gøre at skifte dit eksisterende hotel til det.
Avatar billede claes57 Ekspert
24. maj 2020 - 20:51 #7
Hvis du skal have simpel intro-side(r) til dit firma, så Sitemagic - hvis du vil have en butiksløsning med salg og senere verdensherredømme, så start på wordpress.