Avatar billede SilasOrberg Praktikant
26. maj 2020 - 12:52 Der er 2 kommentarer

Problemer med WordFence - alternativ?

Hej,
Jeg har forsøgt at opsætte WordFence på min hjemmeside, og jeg har ligeledes gjort det for flere af mine kunder. Dog har jeg fået blandede tilbagevendelser, og det er ikke alle, der undgår spam f.eks. gennem deres kontaktformular.
Jeg har gjort det på min egen hjemmeside her: https://orbergmedie.dk/
Og bl.a. også denne: https://socialtrust.dk/

Hvilket andet plugin bør jeg bruge?
Det gør ikke noget, at det ikke er gratis, så længe det ikke skal købes på abonnement.
Tak på forhånd :-)
Avatar billede michael_stim Ekspert
26. maj 2020 - 13:11 #1
Tror aldrig helt man kan undgå det, men havde nok installeret noget captcha hvis det altså ikke allerede er i Wordfence.
Avatar billede sukos Juniormester
31. maj 2020 - 13:55 #2
Jeg bruger sessions.
Og et hiddenfelt med et random navn, lavet i php. Ved hver request, nyt navn.
Tjekker om postfeltnavn er der og om det er tomt, (onclick og onkeydown på submit)
Lader til at en request går igennem, men så heller ikke flere. (Man skal være aktivpå tastaturet, for at kunne submitte.