Avatar billede anne_n_d Novice
27. maj 2020 - 02:55 Der er 3 kommentarer

VBA: biografbesøg (gennemsnitlig feedback pr. person)

er igang med at beregne gennemsnittet. Har 8 personer, som har besøgt biografen flere gange i løbet af året. Dermed har de givet noget feedback (fra 0 til 6 stjerne).

Nu skal jeg beregne deres gennemsnitlig feedback pr. person.

Jeg aner ikke hvordan skal den laves i VBA.

hjælp
Avatar billede Jan K Ekspert
27. maj 2020 - 09:51 #1
Tæl hvor mange gamge de emkelte har været der. Adder de enkelte bedømmelser. Divider de to tal med hinanden. Gentag for hver person.
Avatar billede xl-Enthusiast Ekspert
27. maj 2020 - 10:41 #2
@anne_n_d

Er dette DIT hjemmearbejde.

Hvis ikke, så undskyld, men ellers - hvor meget af DIT hjemmearbejde har du lov til at lade andre udføre for dig?
Avatar billede Jan K Ekspert
27. maj 2020 - 10:56 #3
#2: Derfor mit svar :-)