Avatar billede Kira Gulløve Mester
01. juni 2020 - 09:20 Der er 2 kommentarer

Kan ikke åbne dokumenter

God 2 pinsedag.
Jeg sidder med en lille/stor problematik, jeg kan ikke åbne filer fra diverse programmer på min mac, der står at jeg skal tildele adgang- men hvordan gør jeg det.?
Jeg har aldrig haft denne problematik før og har forsøgt både med google crome og med safari. Jeg har vedhæftet billeder.
På forhånd tak :-)
Avatar billede INK Ekspert
01. juni 2020 - 13:49 #1
Hvilke fil typer taler vi om? Er det x.docx filer eller ?

Er det filer, der skal åbne i et specielt program, som du måske ikke har ?

Når du højreklikker på en fil, kan du vælge: Vis info

Her kan du give tilladelser rettigheder, hvis det er det, der er problemet.

Jeg gætter lidt fordi jeg nok ikke helt har forstået problemet 😀
Avatar billede falster Ekspert
01. juni 2020 - 14:31 #2
Har du prøvet at trykke på "Tildel adgang" - dit andet billede i https://www.computerworld.dk/eksperten/spm/1033569 - og som foreslået af egon der?