Avatar billede ErikHg Ekspert
01. juni 2020 - 14:33 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke svare på anmeldelse på Trustpilot i MS Edge men ingen problemr på Chrome .

Jeg forleden dag skrevet en anmeldelse på Trustpilot, og i dag kom der svar. Jeg ville kommentere svaret fra firmaet det drejer sig om, men der kom ikke noget felt nedenunder. Browseren jeg anvendte var MS Edge. Jeg kontaktede derfor Trustpilot, og der rådede de mig til at anvende en anden browser. Jeg brugte i stedet Google Chrome, og nu var der ingen problemer.
Så er det jeg undrer mig over hvorfor at MS Edge ikke kan anvendes når Chrome godt kan.
Der var også tidligere problemer med YouSee Musik men disse problemer er nu løst.
Er der nogen fornuftig forklaring på hvor MS Edge giver problemer?

På forhånd tak.
Avatar billede 220661 Ekspert
01. juni 2020 - 15:23 #1
Microsoft  gider måske ikke bruge krudt på den. De vil sikkert hellere have men bruger Edge Cromium :-)
https://support.microsoft.com/da-dk/help/4501095/download-the-new-microsoft-edge-based-on-chromium
Avatar billede ErikHg Ekspert
01. juni 2020 - 16:13 #2
Ja, det er jo bare Microsoft i en nøddeskal :-(
Avatar billede puren Ekspert
01. juni 2020 - 16:36 #3
internet explorer og m$ edge formål er at hente en anden browser

selv med motoren Chromium kan m$ ikke lavet en browser