Avatar billede pepsiman Juniormester
07. juni 2020 - 17:29 Der er 4 kommentarer

Jeg mistede .dk som kan ikke komme ind.

Hej.
Jeg mistede internet og tv pga mangle betaling til Stofa i torsdags Nu er det løst.
Alt skulle være klar på online. Men jeg kan ikke komme ind i danske området som DK fx tv2.dk. også Netflix på tv. Hver gang jeg skriver noget med .dk og side viser ingen forbindelse...
I dag har jeg fundet ude af at internet kan fungere hvis jeg skriver .com eller .org
Jeg har tjekket om min ip adresse findes som hvor jeg bor. Ja rigtigt stedet. Underligt....Jeg føler at jeg er ikke velkommen i DK.

Herfra jeg skriver fra 3mobil.

Hvordan får jeg DK tilbage på internet?
Også Netflix på tv.
Stofa laver fejl?
Avatar billede leif Seniormester
07. juni 2020 - 18:44 #1
Jeg ville starte med at kontakte Stofa hvis det er alt med .dk

Så hvis du hverken kan Google.dk, eb.dk, exp.dk osv. så kan det være en fejl hos Stofa.
Avatar billede klaudi Ekspert
07. juni 2020 - 20:13 #2
Måske du skal prøve dette:

How to Reset Your Entire Network in Windows 10 and Start From Scratch
https://www.howtogeek.com/265870/how-to-reset-your-entire-network-in-windows-10-and-start-from-scratch/
Avatar billede pepsiman Juniormester
08. juni 2020 - 05:16 #3
Hej Leif. Ja jeg vil kontakte med Stofa i dag.

Hej Klaudi

Jeg har prøvet men det hjælper ikke...
Avatar billede pepsiman Juniormester
08. juni 2020 - 09:21 #4
Hej
Jeg har snakket med Stofa og de sagde at det er noget galt med netværk. De sender sagen til it-afdeling og de kigger på det. Så venter jeg bare...