Avatar billede DanishBear Seniormester
13. juni 2020 - 03:11 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Download IKKE Windows 10, version 2400 maj update

Jeg har aldrig haft såååååå meget bøvl med en opdatering som denne. :-(
Alle mine netværksdrev blev mærkelige, nu kunne jeg eikke tilgå f.eks. S: igennem et program, for den fandt IKKE igennem Network, men kunne godt tilgå S: gennem "File Explorer", hav F*nd*n sker der ?
Avatar billede claes57 Ekspert
13. juni 2020 - 05:53 #1
Har du genstartet systemet efter 2004 opdateringen?
Avatar billede hjolsen Ekspert
13. juni 2020 - 06:28 #2
Er du selv gået ind og hente den eller blev den tilbudt via windows opdateringer ? Jeg har opdateret en del nu  - men kun hvis opdateringen bliver tilbudt -uden problemer !
Avatar billede 220661 Ekspert
13. juni 2020 - 07:52 #3
Ja hvis man i Windows Update får beskeden med at enheden ikke helt er klar til opdateringen så skal man da være ekstra påpasselig med at opdatere fra opdaterings assistenten. Jeg lavede et image af mit system før jeg gik i gang så jeg direkte kunne rulle tilbage hvis det kiksede.
Avatar billede leif Seniormester
13. juni 2020 - 07:56 #4
Jeg har både opdateret til 2004 og installeret 2004 rent på flere maskiner nu.

Indtil videre har jeg ikke set nogen problemer.
Avatar billede 220661 Ekspert
13. juni 2020 - 08:19 #5
Jeg havde denne besked i Windows Update før jeg opdaterede fra assistenten og var klar over risiko  https://ibb.co/GkynR9v
Heldigvis var der i mit tilfælde ikke problem med opdatering
Avatar billede hjolsen Ekspert
13. juni 2020 - 08:24 #6
#5 Med den besked bør man vente (eller tage sine forholdsregler)  . Det skulle vel ikke være en Lenovo ? - de har lidt problemer med drivere/2004 opdateringen  :-)
Avatar billede 220661 Ekspert
13. juni 2020 - 08:28 #7
#6 Nej det er en stationær pc med et Gigabyte bundkort af ældre dato med en FX4100 cpu i :-)
Avatar billede poko1 Ekspert
13. juni 2020 - 10:25 #8
Prøv at gå til Opdateringer og Sikkerhed
Vælg genoprettelse, dette virker kun op til 10 dage efter opdatering.!
https://ibb.co/kG6YD93
Avatar billede supportsiden Professor
13. juni 2020 - 14:11 #9
Tjek evt. om SMB v.1 er enablet , hvis din netværks tilkobling kræver det (NAS ?)