20. juni 2020 - 10:44 Der er 1 kommentar

2 eksterne skærme til ASUS VivoBook

Jeg har købt en ASUS VivoBook S14 S403FA-EB217T Laptop.

Da jeg gerne vil arbejde med 2 eksterne skærme, blev jeg rådet til at købe en Eletra USB-C TIL HDMI DUAL adapter samt 2 stk. ASUS VP247HE 23,6" Monitorer.

Når jeg tilslutter Eletra USB-C TIL HDMI DUAL adapter til ASUS VivoBook kan jeg ikke få det til at fungere.

Kan Eletra USB-C TIL HDMI DUAL adapter fungerer med ASUS VivoBook S14 S403FA-EB217T laptop? Eller skal jeg have en anden adapter, for at kunne køre med 2 eksterne skærme?
Avatar billede thomas_bk Ekspert
22. juni 2020 - 14:02 #1
Jeg er ikke ekspert på dette område, så få evt mit bud bekræftet af andre.

For at hdmi kan overføres via usb-c kræves det at 'alt mode' er understøttet af usb-c implementeringen i computeren.
Da din computer allerede har en dedikeret hdmi port, så vil det undrer mig at man derudover understøtter hdmi via usb-c.

Men som sagt, jeg er ikke sikker.
Har du kigget i din manual til computeren og hvad den siger?