Avatar billede Slettet bruger
20. juni 2020 - 22:58 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

PC mistet forbindelsen til Bluetooth

Min bærbare Asus E502S med Windows 10 har mistet Bluetooth forbindelsen til både mine høretelefoner og min reciver.
Jeg har undersøgt bluetooth forbindelsen i PC indstillinger og i enhedshåndtering, og prøvet at opdatere driverne, samt kørt fejlfinding.
Og set i kontrolpanelet Lydindstillinger. Jeg havde ikke foretaget nogen forandring før det skete,  Alt ser godt ud, men det er det så bare ikke.

Er denne USB Bluetooth et alternativ?
https://www.proshop.dk/Bluetooth-USB-adapter/ASUS-USB-BT400/2417031
Avatar billede Slettet bruger
20. juni 2020 - 23:06 #1
Ps. Når jeg starter PCén åbner min reciver af sig selv på Bluetooth, hvilket må betyde, at der er forbindelse, men lyden bliver altså ikke overført.
Avatar billede poko1 Ekspert
21. juni 2020 - 06:36 #2
Prøv at gå til indstillinger Enheder Bluetooth og se om den er aktiv?
https://ibb.co/qjQrmPs
Avatar billede Slettet bruger
21. juni 2020 - 11:57 #3
Tak for dit svar. Den havde jeg kontrolleret, og ja den er aktiv.
Avatar billede poko1 Ekspert
21. juni 2020 - 12:26 #4
Prøv  i indstillinger  Netværk og Internet Status vælg Skift status se om det er aktiveret også her?
https://ibb.co/QvpbKp3
Avatar billede Slettet bruger
21. juni 2020 - 12:48 #5
Den har et rødt X, og står som ikke tilsluttet. Men når jeg højreklikker på den, så er der mulighed for at deaktivere den. Det forstår jeg ikke, når den ikke er tilsluttet.
Avatar billede poko1 Ekspert
21. juni 2020 - 13:31 #6
Jeg mener at have læst at der er problemer med Bluetooth efter Windows 2004
maj opdateringen men kan ikke finde oplysningen igen! men er ikke helt sikker.
og det er jo også afhængigt af om du har opdateret?
Avatar billede Slettet bruger
21. juni 2020 - 13:36 #7
Jeg  har ikke opdateret på min bærbare, den kører version 1909.
Avatar billede Slettet bruger
21. juni 2020 - 15:06 #8
Der kan jo være fejl i Windows, så nu kører eg et AOMEI image ind.
Avatar billede Slettet bruger
21. juni 2020 - 15:40 #9
AOMEI Image er kørt ind, og der er igen kontakt til både høretelefoner og reciver.
Så der var altså fejl  Windows.
Og du skal have tak for dine forslag. 😊