Avatar billede VC1 Seniormester
27. juni 2020 - 15:43 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kan man gendanne farvekategorierne i Outlook?

Hej,

Jeg kan se en kollega har fået trykket på ''Clear all categorize'' I Outlook -> Categorize

Er der en måde hvorpå at man kan gendanne dette så alle mails igen får deres farvekoder?

På forhånd tak
Avatar billede ebea Ekspert
27. juni 2020 - 16:20 #1
Hvis du i dine tidligere indstillinger har gemt dine Betingede Formateringer med et navn, så Ja. Så er det blot at finde navnet, og så skulle farvekoderne være tilbage.
Findes under "Vis" "Vis indstillinger" og så "Betinget Formatering"
Avatar billede VC1 Seniormester
27. juni 2020 - 16:34 #2
Tak det er modtaget - Det må jeg lige se om jeg tør rode med, lidt bange for at jeg kommer til at gøre mere skade end gavn.
Avatar billede VC1 Seniormester
28. juni 2020 - 11:20 #3
Prøvede ikke din nævnte løsning, da jeg var bange for måske at lave mere rod.

Løsningen blev, bare at oprette med præcis samme navn på kategorierne igen, så fik alle mails igen deres farvekode, da deres 'markering' med navnet stadig var hæftet på mail.

Tak for dit input
Avatar billede ebea Ekspert
28. juni 2020 - 11:51 #4
#3 - Det var jo faktisk det jeg skrev. Derfor har du jo også fået de samme indstillinger, igen. Når navnet gemmes (som jeg skrev "tidligere indstillinger") så kan man altid få samme opstilling tilbage igen.