Avatar billede Michael p Praktikant
30. juni 2020 - 15:55 Der er 1 kommentar

Mail adresse udbyder

Hej alle

Kunne godt bruge jeres hjælp

Jeg har en hjemmeside som også har en e-mail adresse,  på nuværende tidspunkt betaler jeg for min fo hjemmeside plus at jeg skal betale for en e-mail adresse.
mit spørgsmål går på

1 . Jeg vil gerne bruge microsoft office 365 Som kontor i skyen den har Outlook spørgsmålet er kan jeg overføre min e-mail adresse til Outlook det kan jeg men kan jeg så Opsige den udbyder som har min e-mail adresse som jeg bruger i dag uden at miste min mail
Eller er det ikke fysisk muligt at opsige ens udbyder ud af at miste sin mail

Håber i kan hjælpe

Mvh Michael p
Avatar billede Slater Ekspert
30. juni 2020 - 16:31 #1
Hvilken slags e-mail-adresse er det? Er det på eget domæne, f.eks. michael@ditegetdomaene.dk eller lignende?
I så fald er du nødt til at beholde domænet for at have e-mail-adressen, men du behøver ikke have et webhotel, og kan frit skifte e-mail-udbyder.

Hvis det er en e-mail på udbyderens domæne, kan du dog ikke beholde den.