Avatar billede pwn Forsker
06. juli 2020 - 15:28 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

WordPress permanente links

Under skift til anden webhoteludbyder har jeg taget en sikkerhedskopi af en WP-side (med All-In-One- WP Migration). Når siden bliver læst ind på det nye hotel får jeg fejl :

404 Not Found
The requested URL was not found on this server.

Jeg kan ikke se mine undersider og ændring af permanente links under indstillinger, hjælper ikke.

Hvor kan jeg finde siderne om ikke andet for så at tage kopi af indholdet?
Avatar billede stjans Guru
07. juli 2020 - 07:24 #1
Har du adgang via FTP ?

Smid gerne et link til det nye URL.
Avatar billede Trelhow Novice
08. juli 2020 - 20:27 #2
Så du har altså prøvet at gemme permanente links under indstillingerne ?

Det plejer at hjælpe, hvis jeg støder ind i noget lignende.

Alternativt kan du da prøve at genindlæse din kopi / backup.

/Trelhow
Avatar billede pwn Forsker
09. juli 2020 - 09:33 #3
Tak for svarene og tilbudet om et link. Jeg lavede siden forfra da jeg havde alt materialet liggende. Jeg har vel FTP-adgang via C-panel og her bør jeg nok sætte mig lidt mere ind i, hvor tingene ligger.
Mht permalinks har jeg valg "Navn på indlæg" (2. sidste mulighed i WP). Er det et fornuftigt valg, når siden efter færdiggørelse skal flyttes over på et andet domæne? Hvis ikke, hvad er da bedst i henseende, at links fungerer også efter flytning?
mvh
Paul
Avatar billede Trelhow Novice
09. juli 2020 - 17:26 #4
Jeg bruger altid "navn på indlæg" eller kombinationen "kategori" + "navn på indlæg". Det virker bedst SEO-mæssigt synes jeg.

Håber ikke det tog dig alt for lang tid med at genskabe det hele. Et forsøg med en kopi / backup kunne måske have klaret det hurtigere... Bare du selv er tilfreds :-)

Håber det lykkes for dig, eller meld ud igen og vi må prøve nye veje,

/Trelhow