Avatar billede Nummee Mester
12. juli 2020 - 19:28 Der er 1 kommentar

Google Play Store App

Hej

Jeg har en tablet min knægt bruger der kan jeg sætte pinkode på selve appen dvs. når han trykker på google play på hans mobil dukker der en skærm op hvor han skal skrive et 4 cifret kode kun jeg kender før han kan få lov at tilgå google play store.

Mit problem ligger i jeg har givet ham en samsung edge s7 og der vil jeg jo også gerne have lov at sætte en kode på så han ikke selv kan downloade fra store uden jeg har tastet pinkode ind på hans mobil, men jeg kan simpelhent ikke finde ud af at sætte kode på hans google play app nogen der kender en løsning, som sagt han skal ikke have adgang til google play så han kan sidde og downloade 10000 spil uden min viden.

Jeg har prøvet med family men den begrænser jo kun i hvilken alders gruppe han kan downloade spil, den er jeg sådan set helt lige glad med for den løser ikke mit problem da han jo så stadig kan tilgå google play og downloade 10000 spil i alderen 3-5 år nogen løsninger ?
Avatar billede claes57 Ekspert
12. juli 2020 - 20:12 #1
på min nokia, så hedder det 'børnesikring' og det ligger i indstillinger / digital balance og børnesikring / børnesikring (som så skal konfigureres)