Avatar billede mic mic Juniormester
12. juli 2020 - 21:09 Der er 1 kommentar

Wan miniport

Sidder med en w10 hvor netkortet er gået i ged... i form af wan miniport.

Nogle kloge hoveder der kan hjælpe med hvordan jeg får det fjernet og netkortet tilbage på en alm. driver?
Avatar billede ErikHg Ekspert
12. juli 2020 - 21:35 #1
Jeg tror at du skal afinstallere driveren til kortet. Hvis ikke du har softwaren til kortet, kan driveren downloades fra producentens hjemmeside. Det kræver i så fald at du kan komme på nettet. Har du adgang til en anden pc, kan du download driveren på en USB-nøgle, og efterfølgende sætte den i din pc, og så installere drive fra denne.