Avatar billede QttM Novice
14. juli 2020 - 19:33 Der er 1 løsning

router vil næsten ikke dele internet

Hej, den her er lidt wifi og lan... men min datter slukkede i går for vores teknik kontakt. så røg nettet ''permanent'' jeg har waoo og en netgear nighthawk rax40 router. til morges fik jeg et nyt modem fra waoo og så troede jeg det ville blive løst. men den vil stadig ikke give internet. hvis jeg smider et kabel fra modemmet direkte i min com. så kommer der net. men igennem routeren vil den ikke. kun på min telefon. min kones, ungernes ipad, min bærbare, vores 2 fjernsyn (kabel) kommer der ikke net igennem på. når jeg trubelshooter siger den ''Netværk er ikke identificeret/mangel på IP addresse'' og har godt nok læst der har været nogle løsninger med at gen installere netkort driver. men det hjælper jo ikke rigtig på ipad og tv... jeg er lidt rådvild må jeg indrømme...

håber der er nogle der kan hjælpe mig. Det er klart en sommer man skal have internet i :D på forhånd tak
Avatar billede QttM Novice
14. juli 2020 - 20:42 #1
det hjalp at resætte fabriksindstillingerne igen