Avatar billede Goffel Novice
17. juli 2020 - 16:14 Der er 11 kommentarer

gmail fell

efter  gendannelse af pc hvor alt virker perrfekt  undtaget Gmail.  kuverten på værktøjslinien  åbner op men når jeg prøver + tilføj ny mail skifter den kun farve og intet sker
Avatar billede Mikael Ekspert
17. juli 2020 - 18:25 #1
Det nemmeste er at fjerne Chrome helt. (Via tilføj og fjern programmer)
Og efter en genstart geninstallere Chrome.

Hent evt. Chrome her: https://www.google.com/intl/da/chrome/
Avatar billede Mikael Ekspert
17. juli 2020 - 18:27 #2
#1.. Nemmeste er hvis du Downloader Chrome INDEN du afinstallere den gamle ;)
Avatar billede Mikael Ekspert
17. juli 2020 - 18:40 #3
Måske er din Chrome ikke opdateret ??

Åben Chrome (ikke Gmail)
Klik op de 3 prikker øverst oppe længst TH
Vælg Hjælp
Klik på: " Om Google Chrome"
Se om den opdatere.
Avatar billede KHN Guru
17. juli 2020 - 19:17 #4
Avatar billede Goffel Novice
17. juli 2020 - 19:48 #5
har fået gmail til at virke i chrome  men har tidligere brugt edge hvor den virkede upåklageligt det var først efter gendannelsen at problevet opstod  jeg vil helst bruge edge ikke at den er bedre  men opsætningen er mere over skueligt menTAK for alle de gode tips det var en stor hjalp  men kan den idet hele kan køre på edge ?
goffel
Avatar billede 220661 Ekspert
18. juli 2020 - 06:35 #6
#5 Du skriver gendannalse af pc. Kører den så nu Windows 10 version 2004 med Microsoft Edge, eller er den ikke nået dertil endnu?
Avatar billede Goffel Novice
18. juli 2020 - 07:50 #7
kører på win 10 version 2004
Avatar billede 220661 Ekspert
18. juli 2020 - 11:38 #8
Så burde Microsoft Edge også kunne virke. Jeg har lige testet med min Gmail. Jeg er lidt uforstående på dit problem så??
Avatar billede Goffel Novice
18. juli 2020 - 12:55 #9
det er jeg også.  har aldrig haft problemet før  trykker på kuverten i bunden  så kommer til velkomme til mal i frem  derefter trykker jeg på tilføj ny mail    nyt tryk skifter farve fra hvid til blå uden der sker mere
Avatar billede Goffel Novice
19. juli 2020 - 11:48 #10
det er jeg også.  har aldrig haft problemet før  trykker på kuverten i bunden  så kommer    velkommen til mail  trykker på  +  tilføj ny mail  der skiftes farve fra hvid til blå uden virkning.  havde gendannelsen været anderledes  med  DOWNLOAD FRA CLOU  i stedet for  LOKAL INSTALLATION  eller kan jeg rulle tilbage til tidlige win 10 version f.eks 1903 / 1909 eller tidligere
Avatar billede Goffel Novice
23. juli 2020 - 11:01 #11
Havde gendannelsen været anderledes  med  DOWNLOAD FRA CLOU  i stedet for  LOKAL INSTALLATION  eller kan jeg rulle tilbage til tidlige win 10 version f.eks 1903 / 1909 eller tidligere . Ved ikke hvad det har med cloud i den forbindelse