Avatar billede henr746p Praktikant
18. juli 2020 - 14:22 Der er 3 kommentarer

Ip konfiguration

Hej jeg har lige sat en switch til vores internet og så der hvor jeg kom ned til min sæsoner computer og så siger den der ikke er internet adgang og så gik jeg op og genstartet routern og kom ned og køre fejlfinding og så siger den der ikke er en gyldig ip konfiguration og jeg har prøvet bægge mine nætværkskort og nultilede mit netværkskort og jeg har haft dette problem føre med der havde jeg ikke en switch og jeg fikset det bare ved at gå op og genstarte routern og gå ned og køre fejlfinding men nu virke det ikke mere og jeg har brug for hjælp
Avatar billede henr746p Praktikant
18. juli 2020 - 14:25 #1
Sæsoner = stæsoner
Avatar billede ErikHg Ekspert
18. juli 2020 - 15:19 #2
Her er et link der måske kan løse dit problem:

https://www.youtube.com/watch?v=9GWzubs3e68
Avatar billede zagger Juniormester
18. juli 2020 - 18:12 #3
Hvordan har du sat switchen til og hvad er det for en switch (fabrikant og model)?

Rækkefølgen skal være ISP-modem -> (WAN-port)-router-(LAN-Port) -> switch.