Avatar billede Mhp Praktikant
20. juli 2020 - 05:10 Der er 2 kommentarer

Usynlige venner på Facebook

Er der nogen der kan svare mig på en ting som jeg er stødt på flere gange, og nu igen i dag.

Hvis jeg ser et opslag på Facebook fra en ven, og der står at feks 6 har liket det, men der vises kun navne på 4 ud af de 6.

Det samme er gældende hvis en ven feks har 50 venner, men man kan kun se 48 navne på vennelisten.

Hvordan kan det være?
Avatar billede claes57 Ekspert
20. juli 2020 - 10:09 #1
kan det være fra private konti? du ser vel kun navne på de offentlige konti.
Avatar billede Mhp Praktikant
20. juli 2020 - 10:44 #2
Ja, det er en privat Facebook konto, en af mine Facebook venner. Jeg har oplevet det nogle gange med andre også
, og undrede mig over hvorfor der er nogle af vedkommendes venner og deres kommentarer jeg ikke kan se.