Avatar billede lurup Ekspert
20. juli 2020 - 16:39 Der er 20 kommentarer

min yousee router blokere en hjemmeside.

Hej
Min router fra yousee vil ikke lade mig gå på denne hjemme side
wwww.vestjyskbank.dk
Jeg kan det fra min nabos router.
Det er kun den ene hjemmeside det er galt med og den lave samme fejl fra mobilen når jeg er på eget net.
Den skriver dette.
Adgang til dette website er blokkeret via anonyme proxies som f.eks. TOR. Access to this website is prohibited through anonymous proxies like TOR
Avatar billede 220661 Ekspert
20. juli 2020 - 16:45 #1
Og du har prøvet med flere browsere?
Avatar billede 220661 Ekspert
20. juli 2020 - 16:47 #2
Og problemet er ikke bare du har skrevet 4 w ;-)
Avatar billede poko1 Ekspert
20. juli 2020 - 16:47 #3
Har du prøvet med en anden Browser?
når jeg prøver med iE11. Google kan jeg heller ikke lukke den op
Med Crome ingen problem.
Avatar billede 220661 Ekspert
20. juli 2020 - 16:50 #4
Jeg åbner med Microsoft Edge Cromium her og Brave Browser har heller ikke problemer med siden.
Avatar billede 220661 Ekspert
20. juli 2020 - 16:52 #5
Er der overhoved sider hvor men er nødt til at bruge IE11?
Jeg har deaktiveret min helt .
Avatar billede lurup Ekspert
20. juli 2020 - 17:08 #6
Jeg har prøvet det hele og intet virker.
Har også søgt efter siden
Har prøvet inkognito konto
Intet virker på eget netværk men alt virker på internet deling fra mobil og på naboens net.
Min nabo kan helle ikke logge på siden hvis han tager sin bærbar ind til  mig
Avatar billede 220661 Ekspert
20. juli 2020 - 17:13 #7
Har du kigget på siden her for at få den nulstillet/resat så den kan?
https://kundeservice.yousee.dk/bredbaand/loes-problem/genstart
Avatar billede 220661 Ekspert
20. juli 2020 - 17:20 #8
Kan forestille mig du skal finde en reset knap du holder inde i ca. 15-20 sekunder medens router er tændt. Den vil så gå i fabriksindstillinger og genstarte.
Det kan tage op til 45 minutter i følge siden før den er oppe at køre 100% igen. Dette er taget ud fra  den router jeg har fra dem. Kan helt sikkert variere fra router til router.
Mit er et Sagemcom Fast 3890V3 modem.
Avatar billede poko1 Ekspert
20. juli 2020 - 17:54 #9
Hvis det er den hvide router fra Yousee så sidder knappen i toppen til højre
Avatar billede milter Ekspert
20. juli 2020 - 18:38 #10
Ifølge siden her:

https://downforeveryoneorjustme.com/

... er siden nede for alle for øjeblikket.
Avatar billede KHN Guru
20. juli 2020 - 18:45 #11
Har du prøvet at køre uden om routeren - virker det så?
Hvilken DNS er tilføjet på router og/eller hvilken DNS er tilføjet på din pc?
Er det kun den hjemmeside du omtaler: www.vestjyskbank.dk hvor problemet er?
Avatar billede milter Ekspert
20. juli 2020 - 18:46 #12
Ups, jeg havde overset det ekstra "W". "www.vestjyskbank.dk" er oppe :-)

Prøv med en anden DNS-server. Det gør du sådan her:

https://da.phhsnews.com/ultimate-guide-to-changing-your-dns-server5711
Avatar billede milter Ekspert
20. juli 2020 - 18:58 #13
Mystisk! Jeg har lige checket en gang til, og denne gang kan heller ikke jeg få hul igennem (har også abonnement hos YouSee).

Og efter jeg havde skrevet de første ord i dette indlæg, prøvede jeg lige en gang til, før jeg klikkede på "OPRET".  Denne gang lykkedes det at oprette forbindelse.
Avatar billede lurup Ekspert
20. juli 2020 - 19:00 #14
Kan det være DNS server når det kun drejer sig om en hjemmeside ? og jeg nemt kan det hvis jeg deaktivere min router og bruger 4g fra mobil
Avatar billede milter Ekspert
20. juli 2020 - 19:10 #15
#14.
Det er set adskillige gange, at når et firma giver sin webside  et større overhaul, og DNS-servere efter det ikke får de opdaterede oplysninger om siden, så går det galt. For velrenommerede firmaer går der som regel ikke lang tid, før det hele virker igen, men prøv det :-)

For ikke så længe siden røg min svoger ind i det samme problem med sin bank.
Avatar billede poko1 Ekspert
20. juli 2020 - 19:12 #16
jeg har prøvet de forskellige flere gange også lige nu for 10 min. siden
https://ibb.co/CbX2356
Avatar billede 220661 Ekspert
20. juli 2020 - 19:19 #17
Har ikke problemer med siden.
Avatar billede 220661 Ekspert
20. juli 2020 - 19:49 #18
#14 Har du prøvet router reset?
Avatar billede puren Ekspert
20. juli 2020 - 22:02 #19
ring til din banks support linje de kan helt sikkert hjælpe
Avatar billede lurup Ekspert
21. juli 2020 - 00:10 #20
Har prøvet det i skriver...
Yousee hopper på routerne på onsdag, tror der er noget der.
Skriver igen efter