Avatar billede Jens P. Mester
20. juli 2020 - 20:59 Der er 8 kommentarer

Hvor bliver mine billeder af?

Jeg tager billeder med min mobiltelefon OnePlus 5. førhen kom mine billeder automatik over på computeren hos One Drive som Billeder. Men nu ved jeg ikke hvor de kommer hen. Når jeg forsøger at lægge dem manuelt over fra telefonen til computeren men får besked om at der er ingen billeder som skal lægges over. Hvor bliver billederne mon gemt på computeren? Kan jeg se på telefonen hvor de optagne billeder gemmes
Avatar billede 220661 Ekspert
20. juli 2020 - 21:27 #1
Er du sikker på der sker en kopiering over? Har du plads på din One Drive, eller kan den være fuld?
Avatar billede Jens P. Mester
20. juli 2020 - 21:41 #2
Der er masser af plads. Man kan vel se på telefonen hvor billederne bliver overført til, men hvordan?
Avatar billede 220661 Ekspert
20. juli 2020 - 21:48 #3
Jeg plejer bare at gå ind i mapperne jeg kan se når min telefon er koblet på pc kopierer og sætter dem ind hvor jeg vil. Jeg bruger ikke automatik (program) til det, så der må jeg være svar skyldig.
Avatar billede 450025 Ekspert
21. juli 2020 - 01:08 #4
Jens P.
Det er ikke enkelt sa en Gubbe til meg computeren gjør som den vil selv?

1. Du har bilder på cmera? ok -  kople den til computeren  (Denne Pc)
Da skal du se din Telefon hvis ikke ja da er det stopp da.  (så gjør jeg det)

Jeg kommer da til 2 valg  (Card - Phone)    da velger jeg den siste  den er grei.
Så kommer der opp flere mapper - bruk da mappen      DMC.
På DMC får du 2 valg (Camera -    (Screenshort) den er ok.

Og er der bilder på ditt camera så skulle du se alle sammen der.  Marker alle bildene fra 5 til 30 bilder alt hva du har -  30 mer bør du ikke ta om gangen.
Trekk alle bilder ut på skrivebordet å så gjør du dette.

1. Kast alle bilder du ikke like i Papirkurven.
2 Plukk ut dem du skal sende i Epost til Venner -  lag en Mappe for dem. den kan
  plasseres på skrivebordet eller i mine Dokumenter.        Opp til deg.
3 Resten skal du lagre  - Evt Dropbox - OneDreve - Extern Harddisk eller USB stikk det er dog ikke og anbefale..
Var det spørsmålet ditt eller har jeg misforstått for det er lett i min alder ser du.
Avatar billede madklub Guru
21. juli 2020 - 07:23 #5
Søg på "C:\" efter de nyeste filer:

Stifinder -> Søg -> Søgeværktøj -> Dato
Avatar billede INK Ekspert
21. juli 2020 - 10:43 #6
Hvis du åbner det i Windows 10 indbyggede billedprogram, vil den normalt vise alle billeder på din PC.

Kan du evt. på din telefon have fået slået automatisk kopiering til OneDrive fra?

Prøv evt. at logge ud af OneDrive på begge enheder og log ind igen.
Avatar billede 450025 Ekspert
21. juli 2020 - 15:31 #7
Takk den skal prøves i morgen ink men Takk for svar. Arne.
Avatar billede 450025 Ekspert
21. juli 2020 - 16:15 #8
Å nei Ink jeg var for rask svarte på feil Post - jeg har ingen problem med bilder fra telefon og lagring så jeg hopper av her.