Avatar billede Camillaolesen Praktikant
20. juli 2020 - 21:45 Der er 4 kommentarer

Hjælp til at skaffe melodien til “hot” med Nik og Jay

Hjææææælp!
Min veninde og jeg skal lave vores egen sang til vores vens bryllup, og vil omskrive Nik og Jays “HOT” og dermed selv rappe til den.
Problemet er at jeg ikke kan finde melodien nogle steder!!!! Jeg kan kun finde den hvor Nik og Jay også synger med, og så er hele pointen jo lidt ødelagt.
Er der nogen genier derude, der kan hjælpe mig? Det skal være den helt originale melodi, ikke en instrumental :)

På forhånd tak :D
Avatar billede ErikHg Ekspert
20. juli 2020 - 21:58 #1
Avatar billede martens Guru
20. juli 2020 - 22:38 #2
Ja hvorfor ikke prøve på eksperten.dk ;o)
Der er så mange nørder...

https://1drv.ms/u/s!Aog7vvlTrHB6kspQlahIUXbUl6p65A?e=G3yhzd
Avatar billede Blød trafikant Ekspert
20. juli 2020 - 23:44 #3
#2: Af ren nysgerrighed... Har du selv fjernet vokalen? I så fald super duper gjort.
Avatar billede Nikoline89 Praktikant
22. februar 2022 - 20:48 #4
Jeg er i præcis samme situation, mon jeg kan få et eksemplar af karaoke udgaven?