Avatar billede Slettet bruger
23. juli 2020 - 21:57 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Baggrundsfarve ændret til sort

Baggrunden i Google er pludselig sort. Hvordan får jeg den hvid igen? Der er ingen hvid under Tilpas.
Avatar billede Slater Ekspert
23. juli 2020 - 22:15 #1
Ikke nok information. Hvad mener du? Hvilken baggrundsfarve? Er det på google.com, i Google Chrome eller noget andet? Hvor præcist?
Avatar billede Slettet bruger
23. juli 2020 - 23:09 #2
Avatar billede poko1 Ekspert
24. juli 2020 - 05:59 #3
Er det over alt den boliver mørk? så tryk på Windowstasten+I = Indstillinger og vælg prsonlige indstillinger / Farve flyt fra mørk til lys!
https://ibb.co/Vwyprwv
Avatar billede a3-seo.dk Ekspert
24. juli 2020 - 08:07 #4
Det er "Sgu" fordi du har sat den til sort/grå i CSS - Hrumpfhhh ...

body, html {
    font-family: 'Open Sans','Helvetica Neue',Helvetica,Arial,sans-serif;
    color: #333;
}
Avatar billede a3-seo.dk Ekspert
24. juli 2020 - 08:11 #5
Sorry - forkert!

Det er jo et udklip, placeret ...

Hvad mener du - send et screendump ....
Avatar billede INK Ekspert
24. juli 2020 - 15:30 #6
I Google Chrome kan du under indstillinger (avanceret) nulstille til standard
Avatar billede Slettet bruger
24. juli 2020 - 19:37 #7
#3 Det er kun Chrome.

#5 Det er et billede af Chrome åbnet, taget med tastaturknappen "Print Screen".

#6 Det virker ikke. Havde ændret til farven blå. Når jeg vælger at nulstille til standard, bliver den ikke hvid, så kommer den samme sorte (link i #2) tilbage igen.
Avatar billede claes57 Ekspert
26. juli 2020 - 15:00 #8
Avatar billede Slettet bruger
26. juli 2020 - 16:34 #9
Kan ikke finde det du der linker til.

Vi gør ikke mere ud af det. Lever med den den blå jeg nu har. Vænner mig nok til den.
Avatar billede claes57 Ekspert
26. juli 2020 - 17:29 #10
det er nok i windows indstillinger, og ikke i chrome, at du har valgt blå, og chrome bruger derfor den. Se evt i indstillinger i chrome, under udseende. Jeg har valgt temaet 'slinky børstet', og den holder farven uanset hvad jeg gør i windows indstillinger.
Avatar billede Slettet bruger
26. juli 2020 - 19:52 #11
#10 Nej det ér nu i Google.
Her har jeg sat flueben ved den. https://i.postimg.cc/8Pfkv0tR/Udklip.png
Avatar billede claes57 Ekspert
26. juli 2020 - 20:15 #12
Og det er farven. Hvilket tema er valgt i Chrome?
Avatar billede Slettet bruger
26. juli 2020 - 21:03 #13
Forstår ikke hvad du mener. Som du kan se hedder fanebladet jeg har den på i billedet, "Farve og tema".
Avatar billede claes57 Ekspert
27. juli 2020 - 08:35 #14
Når jeg går i indstillinger så ser det ud som
https://ibb.co/CH3ZP0N
prøv i chrome, så gå til
chrome://settings/appearance
i adresselinjen