Avatar billede Uvanga Ekspert
28. juli 2020 - 18:42 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Onedrive søger efter ændringer

Jeg anvender Onedrive Backup, og har lagt mærke til at hvis man holder musen over Onedrive sky-ikon, står der næsten hele tiden "Søger efter ændringer". Også selv om jeg ikke har udført nogen handlinger.
Nogen der har erfaringer med dette?
Avatar billede Uvanga Ekspert
29. juli 2020 - 11:13 #1
Jeg har nu afprøvet Onedrive med hensyn til ovennævnte konstante søgning. Jeg prøvede at oprettet en ny mappe. Ved check af mit Onedrive Backup var mappen blevet a'jour. Sync/søge funktionen på Onedrive skyen kører dog stadig,
Så det med den konstante søgning, skal man måske nok bare betragte som en sikkerhed for at Onedrive full time scanner PC, og med det samme "fanger" ændringer på filer, og uploader disse ændringer.
Hvis nogen har andre erfaringer, hører jeg gerne om det 👍
Avatar billede Uvanga Ekspert
01. august 2020 - 14:20 #2
Efter i første omgang at have fravalgt Google Backup, er jeg nu vendt tilbage!
Google er meget hurtigere end OneDrive, og opdaterer lynhurtigt. Google tilbyder også tre gange mere lagerplads. Ydermere er mit indtyk at OneDrive er mere fokuseret på Microsoft produkter. Eksempelvis er flere fejlsøgningeværktøjer baseret på at man har Microsoft kontorpakke indstalleret. Hvilket jeg ikke har,,
Da der ikke er så mange indlæg, lukker jeg så småt tråden. Dog med de varmeste anbefalinger af Google Backup ✌