Avatar billede kulawig Professor
29. juli 2020 - 15:16 Der er 1 kommentar og
1 løsning

splitscreen , multiview, kært barn har mange navne

jeg leder efter en skærm (43-49") der kan stilles Vertikalt og  tage input fra 2 uafhængige computere og vise dem over hinanden.. det ville være nemmere hvis man kunne uploade et billede og forklare det på den måde ;-)

https://www.philips.co.uk/c-m-so/monitors/features/multiview#multiview

se ud som om den kan ...men er der virklig ikke nogen der har testet ?
Avatar billede claes57 Ekspert
29. juli 2020 - 15:35 #1
hvad vil du have, skal testes. Hvis de viser, den kan på højkant, og at den kan flere input-enheder samtidig, så kan den vel det?
Personligt ville jeg dog IKKE vælge en kurvet skærm til højformat.
en 4k skærm højformat ville så have 2 vinduer på 2160x1920 (ca, der er lidt plads til ramme mellem) så meget kvadratisk - tjek med philips, om den kan højformat OG multi-input samtidigt (og det indbyggede kamera vender vel så sit billede forkert?)

Min philips 243s (decideret kontor-skærm) kan højformat, og det er fint med mig når det bruges - men den kan ikke flere input samtidig (har i hvert fald ikke testet det pga alm 1920x1080 opløsning) - højformat har philips styr på.
Avatar billede kulawig Professor
06. august 2020 - 14:59 #2
Så .. jeg fandt et LG b2b display der understøtter 4 samtidige input... det er bare ikke dokumenteret i manualen :-D