Avatar billede kurt54 Ekspert
30. juli 2020 - 10:44 Der er 2 kommentarer

Android market -ældre android

Jeg fandt min gamle garmin asus a50 frem - den vil ikke på android market - lidt googling viser så google har lukket det ned for de versioner den kan køre - android 1.6 og og 2.1.
Jeg synes det er lidt usselt af google - det kan ikke koste meget  at lade android market køre videre uden opdateringer - hvad mener i ?
Garmin opdaterede kortene til 2020 versioner.
Ja den er gammel men den kan alt det min snart 90 årige mor bruger sin Galaxy S5 til. - Lidt telefon - SMS - vejrudsigt -kamera-lommelygte.
Og så har nogle fordel nye ofte savner - særskilt kamera knap - let udskiftelig batteri.
Avatar billede michael_stim Ekspert
30. juli 2020 - 11:53 #1
1. De vil sälge nye mobiler
2. Det er et sikkerhedsaspekt
3. Det koster penge at köre
Avatar billede wjens Guru
30. juli 2020 - 12:04 #2
Jeg tror ikke at du alligevel ville kunne finde relevante aps, der kan køre android 2.1. De er forlængst opdaterede og har valgt et højere minimum (der er ret stor forskel inde i android motoren på generationerne).
Markedet har efterladt android 2.1 i vejgrøften.
Vi kan diskutere om det er rimeligt, men det er i hvert fald fakta.