Avatar billede Kalle Praktikant
07. august 2020 - 10:02 Der er 4 kommentarer

Måske hack

Hej
Et spørgsmål om jeg er hacket?
Jeg har fået nyt tv samsung med one connect box , den lød som var der indsat en gammel skrivemaskine , jeg har fået at vide ved samsung at wifi antenne sider i skærmen , jeg udtager bare one connect stikket af boxen, da det er besværligt , var gode råd dyre, jeg har TV2 play med reklame , ingen reklame i mit hus , men i mine forældres sommerhus er der reklame også med CBB data. Jeg har kontaktet fiber kundeservice og de melder alt normalt. Kan jeg være udsat for falsk wifi, eller ransomware?
Kan nogle hjælpe en stakkel i Viborg .
Avatar billede madklub Guru
07. august 2020 - 14:20 #1
Det er helt normalt at der er reklamer på TV2.

Men det var måske slet ikke det du spurgte om?
Avatar billede Kalle Praktikant
07. august 2020 - 14:55 #2
Nej
TV2 har en sending på antenne DVB2 det er ikke det jeg taler om, men play , er du expert?
Avatar billede Slater Ekspert
07. august 2020 - 19:09 #3
Jeg forstår overhovedet ikke spørgsmålet heller.

Kan du ikke lige forklare kort hvad du oplever, som du mener ikke bør ske?
Avatar billede Kalle Praktikant
07. august 2020 - 20:45 #4
Jeg skal prøve😊
Jeg har længe været plaget af forstyrrelser på mit net ser jeg YouTube  feks slagtning af dyr , så fremkommer et ansigt som en smiley bare som ånsvag , sider jeg og ser Facebook bliver der scrollet helt i bund , jeg har haft et Panasonic smart tv , det står i værelset som jeg sover i begynder det at sige mærkelige lyde, jeg har nu købt et samgsung smart tv , der begyndte boxen hvor alt er samlet af tilslutninger at sig klappende lyde, jeg kontaktede samsung, kundeinfo de var flinke men sendte mig videre til samsung reparation i pandrup, og de sendte en mand, han hørte optagelse af lyden. Men chefen ville ikke vide af hverken lyd eller at samsung kunne hackes.
Mit netværk er blevet opdateret med en sikkerhedsrutter som scanner , og sikkerhedsfirmaet kan holde øje, jeg kan ikke have mine netværk synlige så kan de udfalde . Nu tror jeg har fundet måske fundet en problem og det er når mit tv er sat sammen med iPad med Bluetooth . Når jeg køre AirPods er problemet  umiddelbart  løst Men kan ændre sig, hvis expert laver nye nummer . Jeg får se.