Avatar billede Camilla1983 Novice
20. august 2020 - 10:07 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Flere formler i samme celle

Hej

I en celle har jeg formlen =B4-(B6+B8)
Jeg vil gerne have lavet, så cellen bliver farvet rød, hvis resultatet er i minus og grønt, hvis resultatet er i plus. Jeg kan ikke finde ud af at få et HVIS opslag til at virke med formlen ovenfor.
Nogen der kan hjælpe?

Mvh
Camilla
Avatar billede thomas_bk Ekspert
20. august 2020 - 10:12 #1
Du skal kigge på 'betinget formattering'.
Avatar billede ebea Ekspert
20. august 2020 - 11:24 #2
Marker cellen B4, gå ind i "Betinget formatering". Vælg "Fremhæv celleregler", vælg "Større end" og sæt værdien 0, og vælg farven.

Gentag dette for minus, ved at vælge "Fremhæv celleregler", "mindre end" sæt værdien 0, og vælg farve.
Avatar billede Camilla1983 Novice
21. august 2020 - 15:59 #3
Tak for svar! 😊
Avatar billede ebea Ekspert
21. august 2020 - 16:37 #4
#3 - Du er velkommen ;-)