Avatar billede garlic4 Mester
20. august 2020 - 22:58 Der er 2 løsninger

Cromecast virker forskelligt

Jeg har en cromecast tilsluttet mit TV. Når jeg vil se DR via cromecast og min Ipad, virker det fint. Når jeg vil se TV2 Play ved samme setup, ender jeg med at få sort skærm. Hvad kan jeg gøre?

2. Når jeg bruger min SONY Experia telefon og min Samsung tablet og trykker cromecast ikonet sker der ikke noget. Uanset hvad jeg vil overføre til TV.

Har prøvet alt det der anbefales.
Avatar billede Blød trafikant Ekspert
20. august 2020 - 23:42 #1
Chromecast v1, v2, v3...?

Opdatér softwaren på alle enheder.
Genstart alle telefoner og tablets, samt router.
Genstart Chromecast ved at trække usb-stikket ud og sæt det i igen efter 10 sekunder.

Hjalp det?
Avatar billede claes57 Ekspert
21. august 2020 - 07:17 #2
Hvis det er via TV2 app så kan samme have problem med at sende personinfo med over. Klag i givet fald til TV2.