Avatar billede Viv Praktikant
23. august 2020 - 15:19 Der er 1 kommentar

Kopiering af Imac foto album til USB stik

Jeg skal have et album med ca 1000 fotos kopieret til et USB stik.

USB stikket er formateret til at virke på både  MAC og windows.

Jeg regner med at jeg bare kan trække respektive album, som igen er inddelt i underalbummer, direkte over i USB stikken, og det virker forsåvidt også, men nogle af billederne bliver ikke lagt ind, og nogle figurerer kun som  dele af et foto. Jeg har så prøvet at trække de fotos det drejer sig om ind  enkeltvis. Nogen gange lykkes det, så er fotoet lagt ind, men jeg kan til gengæld ikke slette det fejlagtige foto.

Jeg skal bruge det til en konfirmand, så hun får en kopi af alle de fotos jeg har af hende fra day one.

På forhånd tak.
Avatar billede INK Ekspert
23. august 2020 - 16:14 #1
Jeg tror du skal bruge funktionen exportér fra Fotos. Se dette link:
https://support.apple.com/da-dk/guide/photos/pht6e157c5f/mac