Avatar billede barth Professor
23. august 2020 - 16:51 Der er 1 løsning

indstil farve på søgeresultat outlook 2019

Er der en, der kan fortælle mig, hvordan jeg indstiller farve på søgeresultat outlook 2019.

Når jeg søger på det, står der noget om kategori på værktøjslinjen hjem, men den findes ikke på Outlook 2019.
Avatar billede barth Professor
31. august 2020 - 13:48 #1
Hvis andre skulle være interesserede, har jeg fundet ud af det nu. '

På Outlook går man ind i Filer. Derefter Indstillinger. Tryk på søg og nu vises Fremhævningsfarver. Det er her man angiver farven.

https://ibb.co/HzFDZBm    Markeret med rød