Avatar billede casablanca Seniormester
04. september 2020 - 10:28 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

denne pc - mappe er rodet

Hej.
Efter jeg har lavet en reinstallering af mit windows, ser jeg pludselig, at min mappe "denne pc" ser meget rodet og uoverskuelig ud. Normalt er der jo en oversigt over de enkelte drev (c, d ..osv), men nu ser det hele anderledes ud.
Jeg ved ikke lige, hvordan man sætter udklip ind her på tråden, så jeg kunne vise det.
Avatar billede claes57 Ekspert
04. september 2020 - 10:30 #1
du uploader billedet til https://da.imgbb.com/ og sætter linket til billedet ind her.
Avatar billede casablanca Seniormester
04. september 2020 - 10:31 #2
Avatar billede casablanca Seniormester
04. september 2020 - 10:34 #3
Jeg vil gerne have det til at se sådan ud, som det altid har gjort:
https://ibb.co/m0L8CkM
Avatar billede claes57 Ekspert
04. september 2020 - 10:54 #4
I toppen er Vis
der skal ikke være markeret for visning af Indholdsrude
og så skal visningen være 'Fliser'
Avatar billede casablanca Seniormester
04. september 2020 - 10:58 #5
Tak skal du have!!
Avatar billede 450025 Ekspert
04. september 2020 - 11:03 #6
Casablanka jeg må si sitter og ler lidt unnskyld – men Gratulere da – caes57 hadde oppskriften med og sette ind Bilde og dette klarte du jo fint – du fikk det til.
Jeg har noe der hetter (Denne Pc) på Norsk på Dansk vet jeg ikke helt navnet – det bilde skal være så.
Det andre er også greit som du viser hva er feil med det? Det tok lang tid før jeg forstod dette navn og hva det er (Stifinder) vist på Dansk – der har etter lang tid gått opp for nå hva det egentlig var for noe – og noter jeg ler ikke av deg – jeg ler lidt av min egen dumhet –
Helt sikkert så har ikke dette noe med utklipp og gjøre kanskje du får flere svar men tror ikke du bør endre noe der.
Jeg hater fliser claes57 men skal du først bruke Flisleggere så finnes dem i Arhus det er dem flinkeste jeg har hatt i jobb og det er mange. 20 stk på det meste.