Avatar billede DanishPride Juniormester
08. september 2020 - 18:44 Der er 1 kommentar

Onedrive

Nogen der kan fortælle mig, hvem eller hvad der fjerner onedrive fra pc´en ? så jeg efterfølgende kun kan bruge skyen på mobilen. Det er tredje hvis ikke fjerde gang dette sker. Øverst i det tilbageværende af skyen, står der mistænkeligt nok null null.
Avatar billede claes57 Ekspert
08. september 2020 - 19:02 #1
Jeg ville gå ud fra, at der et noget snavs på din pc. Så boot på en installations-usb, formater disken, og installer windows på ny. Derefter henter du office-pakken og onedrive. Tester, at det er i orden, og så kan du hente andre programmer - et ad gangen, og med image-kopi mellem hver - når det bryder ned, så ved du, hvilket stykke software, der ikke skal bruges fremover. Går et trin tilbage, og kører med den opsætning.