Avatar billede Slettet bruger
12. september 2020 - 19:48 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Internet Backgammon virker ikke

Har installeret (noget af) pakken med spil fra Windows 7 på min Windows 10.

Kabaler fungere fint. Men forsøger jeg at starte Internet Backgammon,får jeg beskeden: Der opstod en netværksfejl under kommunikation med spilserveren. Fejlkode: 0x80041004.

Skyldes det, det ganske enkelt ikke fungere i Windows 10? Eller har det noget med firewall at gøre (benytter Windows egen)?
Avatar billede ErikHg Ekspert
12. september 2020 - 20:13 #1
Her står der noget om på pågældende fejlkode:

https://wikifixes.com/errors/0x/0x80041004/
Avatar billede Slettet bruger
12. september 2020 - 23:41 #2
Download the application

Kan jeg vove det?
Hvornår er den artikel mon sidst opdateret...
Avatar billede Slettet bruger
12. september 2020 - 23:43 #3
Det er jo en vejledning beregnet på Windows 7. Ved jeg ikke om jeg tør.
Avatar billede nopsen Ekspert
13. september 2020 - 00:56 #4
glem det link, jeg tror problemet er at de ældre vesioner af internet backgammon ikke er kompatibel med windows 10.
Avatar billede claes57 Ekspert
13. september 2020 - 07:26 #5
Kan der ikke bare være, at server ikke kører længere? Kabaler er jo lokalt, mens internet backgammon nok kræver en forbindelse ud til en spilserver.
Avatar billede INK Ekspert
13. september 2020 - 10:34 #6
I Microsoft Store findes flere gratis Backgammon spil, der virker i Windows 10.
Avatar billede Slettet bruger
17. september 2020 - 18:43 #7
Tak skal i have.