Avatar billede imma Forsker
15. september 2020 - 13:02 Der er 1 løsning

program der kan booke tid til flere forskellige konsoller

Hejsa, søger lidt et program hvor man kan få booket en tid til et spillerum.

Arbejder på en sfo og vil gerne kunne tildele børnene en tid - på enten en ps4 en pc eller en xbox one... måske kan de trykke på en ipad og vælge den konsol de gerne vil benytte og vupti så får de et nummer som de skal huske og så  fortæller programmet hvornår det er ens tur.. man får tildelt 15 minutter pr. station eller noget i den stil.. nogen der kender noget smart og ikke dyrt..

på forhånd tak
Avatar billede imma Forsker
28. maj 2021 - 09:54 #1
øv