Avatar billede Markos Praktikant
15. september 2020 - 14:23 Der er 6 kommentarer

Installering af mSATA SSD kort på 256 GB

Hej,jeg kan ikke finde ud af hvordan man installerer min ny mSsd harddisk fra Kingston...
Det er în intern kort og nemlig skal gøres nogle ting før men kan bruges...
Kan i hjelpe mig med det? Tak
Avatar billede thomas_bk Ekspert
15. september 2020 - 14:56 #1
Du bliver nød til at skrive mere konkret om hvad det er for noget hardware.
Avatar billede Markos Praktikant
15. september 2020 - 15:18 #2
Jeg har købt et mSATA SSD kort med 256 GB
Har en slot fri til den kort til at bliver installeret... Man efter jeg mønter den ind i mit bærbar hp pavilion dv7-3117eo skal installere /flytte Windows 10 på den ny ssd harddisk
Avatar billede 220661 Ekspert
15. september 2020 - 15:44 #3
Er din nye SSD synlig i diskhåndteringen?
Avatar billede poko1 Ekspert
15. september 2020 - 17:24 #4
Hvis du vil installere en ren Windows 10 så indsæt dit USB Flashdrev med installations mediet i en USB  port tryk på ESC. tasten og vælg F9.
https://ibb.co/7WW2JQH
Avatar billede Markos Praktikant
28. september 2020 - 19:34 #5
hej 220661,
min ny ssd kort fra Kongston er ikke synlig i mit diskhåndtering....hvag skal jeg gøre?tak
Avatar billede Markos Praktikant
28. september 2020 - 19:38 #6
Hej 220661,
den heder Kingston....mit ny ssd på 248 GB ....men jeg kan ikke se den nogle steder i mit computer....og den er monteret i sin ejn slot...
Kan du eller andre hjælpe mig med denne problem?tusind tak