Avatar billede Klaus W Guru
18. september 2020 - 08:08 Der er 1 løsning

Overføre Ark / VBA

Hej
Jeg har en VBA kode der ved hjælp af en dialog boks kan hente faneblade fra andre filer. Den virker indtil jeg indsatte den funktion det omhandler dialogboksen. Nogle der kan hjælpe. Knappen Overføre Ark.
Håber nogle kan hjælpe.

Hilsen Klaus W

https://www.dropbox.com/s/53bw69zb4v8w0lq/adresse%20fastbes%C3%A6tning%20og%20vpl%202021.xlsm?dl=0
Avatar billede Klaus W Guru
21. september 2020 - 08:48 #1
Tak for al jeres hjælp, jeg lukker spørgsmålet er. Om fomulere det, og sætter det op igen. Hilsen Klaus w