Avatar billede Nadi Mester
25. september 2020 - 18:26 Der er 1 løsning

LOPSLAG virker ikke??

Jeg er ved at blive vanvittig over, at mit simple Lopslag ikke virker.
Her er koden
=LOPSLAG([@Navn];Input[[Budget ressource]:[BO-3 2023]];9;FALSK)

Den skal finde Navn i fane 1 og sammenligne med matrixen "Budget ressource", der findes under fanen Input. Værdien jeg vil have spyttet ud burde være under kolonne BO-3 2023. Den skal vise et nøjagtigt match.

Alligevel bliver jeg ved med at få værdien 48 når værdien egentlig er 646. Hvad kan være en mulig årsag til at lopslag ikke virker?

Begge er i tal-format
Avatar billede Nadi Mester
25. september 2020 - 18:37 #1
Jeg fandt løsningen i, at der selvfølgelig lå skjulte faner jeg ikke fik talt med...