Avatar billede heine100 Praktikant
27. september 2020 - 10:04 Der er 3 kommentarer

Feedback til forbedring

Hej alle!

Jeg sidder og makker i en ny finansblog (står ikke 100% klar endnu). Jeg kunne godt tænke mig noget feedback til design-delen, så jeg kan få det til at spille max! Skrive gerne hvad du tænker når du kommer ind på siden og hvis der er ting der kan forbedres!

På forhånd mange tak for tiden!

Link: https://financo.dk/
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
27. september 2020 - 10:44 #1
-og så kunne du begynde med at skrive hvilken by du holder til i på siden.
Avatar billede Mathias MN Juniormester
13. november 2020 - 15:19 #2
Hej Heine,

Tema
Temaet på din side fungerer faktisk meget godt idet du bruger guld farven fra dit logo i dit favicon og diverse billeder på siden. På den måde føles siden ret strømlinet og "behagelig" at bevæge sig rundt på.

Billedeformat
Det svage ved siden er umiddelbart brugen af billederne. Hvis du kigger på forsiden kan du bl.a. se at billedet til Facebook indlægget ikke er udskåret ordenligt, hvilket får siden til at se uprofessionel ud og derved miste sin troværdighed. Det samme er gældende billedet til indlægget "Support and resistance", da det er meget af meget dårlig opløsning modsat de andre billeder

Eksempler på sider med bedre billedeformat og tema
Hvis man kigger på større virksomheder som fx https://www.kokkenshverdagsmad.dk/ og https://www.kokken-jomfruen.dk/, så kan man se, at de har temaet og billedeformaterne i orden. Temaet spiller her en stor rolle, da de skal skabe mere brand værdi modsat din side.

Hvis du kigger siderne igennem kan du se at billederne er af nogenlunde samme opløsning og ofte bruger samme farver for, at skabe mere sammenspil mellem landingssiderne.

Bonus: Derudover synes jeg at din sider lever op til forventninger omkring en finansiel informationsside, da den har alt det man ville forvente som forbruger.
Avatar billede Tobias1127 Novice
11. februar 2021 - 02:17 #3
Super fed side (bruger samme tema: https://mrwear.dk :D)

Men mere seriøst:

Kan godt lide den generelle opbygning af siden, men synes det virker lidt rodet med meget forskellige billedetyper og formater.

Derudover ser det ud til at mange af siderne i den sekundære menu ikke færdige, men det er du nok klar over..