Avatar billede Mogens Praktikant
27. september 2020 - 19:06 Der er 4 kommentarer

Deaktiveret Facebook profil

Hej,

Min Facbook profil er blevet deaktiveret af Facebook i fredags, da der er blevet udsendt spam i mit navn. Facebook har derfor - som de skriver - deaktiveret min profil for at beskytte denne. Kan derfor ikke komme ind på profilen. Der poppen en box op hvor de forklare, at kontoen er deaktiveret. Forsøger at klikke mig videre i en box “Kom igang”....intet resultat.

Er der nogen der ved hvorledes jeg får aktiveret kontoen igen. Har forsøgt mig via div. Facebook formularer uden resultat. Jeg kan ikke komme ind på min profil overhovedet.

På forhånd tak

Bedste hilsner
Mogens
Avatar billede milter Ekspert
27. september 2020 - 19:58 #1
FaceBook har selv et indlæg om emnet her, men måske har du allerede set det:

https://www.facebook.com/help/348805468517220

Problemet er nok mere kompliceret, end de ret få ord i linket tyder på. Jeg har gennem tiderne læst mange artikler og indlæg om det emne, og essensen af dem alle er, at det kan blive en meget kompliceret og tids- og arbejdskrævende affære.

Kort sagt, når du først er havnet på FaceBooks fy-fy-liste, så skal du være meget ihærdig for at blive fjernet fra den. Du kommer aldrig i kontakt med nogen personer via telefon. Dine bedste chancer ligger i, at FaceBook bliver bombarderet med protester mod din udelukkelse, helst fra kendte og store FaceBook-profiler med den "rigtige" profil . Hvis ikke, du har den slags, kan det blive en lang, lang og frustrerende affære.

Held og lykke :-)
Avatar billede milter Ekspert
27. september 2020 - 20:04 #2
Og så fik jeg ikke vedlagt et link med 1.190.000 resultater på søgning på Google  med ordene recover deactivated facebook profile
Avatar billede Mogens Praktikant
27. september 2020 - 20:22 #3
Tak for din svar.
Lyder til at være et op-ad-bakke-prjekt.
Jeg kæmper videre....men må vel alternativt etablere en ny profil. Det giver vel så også problemer ift mine venner på den gamle profil.

Tak endnu engang.
Avatar billede milter Ekspert
27. september 2020 - 20:40 #4
Velbekom.

Du kan så selvfølgelig også, lige som mig og mange andre, vælge at opretholde forbindelsen med vennerne på anden vis. Jeg har af andre grunde en profil på FaceBook, selv om jeg er totalt imod deres politik, men jeg deler absolut intet med nogen som helst på den.

Og, bare til oplysning, min FaceBook-profil har intet navnefællesskab med min profil her eller andre steder på nettet at gøre. Det er én af metoderne til at undgå problemer som dit :-)