Avatar billede bejle Juniormester
03. oktober 2020 - 12:22 Der er 13 kommentarer

Min FB konto har sendt spam

Hej alle. For en uge siden da jeg ville logge på FB fik jeg denne besked:

Hi Kim, it looks like your account was sending out spam. We would like to help you secure your account. Please help us by making sure all recent likes and posts were made by you.

Jeg kan så trykke på knappen "Get Started" og så kommer denne besked:

Sorry, something went wrong.
We're working on getting this fixed as soon as we can.
Go Back

Trykker jeg på Go Back kommer jeg tilbage til FB log ind.

Hvad gør jeg?
Avatar billede claes57 Ekspert
03. oktober 2020 - 18:08 #1
jeg ville - fra en anden enhed - logge ind på fb, og slå to-faktor godkendelse til. Jeg er ikke sikker på, at fb har sendt det, men at noget gums er indeover for at låne/stjæle din id.
Avatar billede bejle Juniormester
03. oktober 2020 - 18:51 #3
#1 jeg har ændret mit password men kan ikke slå to-faktor godkendelse til.
Da jeg intet kan på min konto. Kommer ikke videre end det jeg har beskrevet.
Avatar billede claes57 Ekspert
03. oktober 2020 - 19:18 #4
så kan du være sikker på, at det er nogle udefra, der har adgang, og forhindrer den øgede sikkerhed. Slet konto, og opret en ny (med to-faktor beskyttelse) - igen opret ny fra en anden maskine, så evt lokalt snavs ikke forhindrer dig i det.
Avatar billede bejle Juniormester
03. oktober 2020 - 19:53 #5
#4 Hvordan sletter jeg min konto?
Avatar billede KHN Guru
03. oktober 2020 - 20:27 #6
Hvordan sletter jeg min Facebook-konto permanent?
https://da-dk.facebook.com/help/224562897555674?helpref=faq_content
Avatar billede bejle Juniormester
03. oktober 2020 - 20:31 #7
#6 Har du læst mit problem?
Jeg kommer jo aldrig ind til min konto !!
Avatar billede KHN Guru
03. oktober 2020 - 20:48 #8
Du kan prøve dette: https://www.facebook.com/hacked
Avatar billede bejle Juniormester
03. oktober 2020 - 21:03 #9
#8 Hmmmmmm

Gennemse seneste opslag og Synes godt om

Hej Kim! Der ser ud til, at der er blevet sendt spam fra din konto. Vi har beskyttet din konto, og nu kan vi hjælpe dig med at sikre, at alle de nyeste Synes godt om og opslag er oprettet af dig.
Avatar billede KHN Guru
03. oktober 2020 - 21:08 #10
I #7 skriver du at du ikke kan komme ind på din konto - derfor forslag i #8
Avatar billede KHN Guru
03. oktober 2020 - 21:10 #11
Og samtidig spørger du om hvordan du får slettet din facebook-konto i #5
Avatar billede KHN Guru
03. oktober 2020 - 21:14 #12
Forslag i #8 er for at kunne få din facebook-konto tilbage - så du kan logge ind igen.
Avatar billede Kakr Praktikant
08. februar 2021 - 18:02 #13
Hej.
Fandt du nogensinde ud af, hvordan du kunne løse dit problem. Jeg har ikke kunnet komme ind på min facebookprofil siden d. 28 september. Jeg har skrevet til dem mange gange uden resultat.