Avatar billede madklub Guru
06. oktober 2020 - 17:03 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Slette gammel microsoft arbejdskonto

Hej,
Er det muligt at slette en gammel microsoft arbejdskonto fra min private pc?
Min forrige arbejdsgiver har slettet kontoen, men den figurerer stadig under 'Mail og konti".
Avatar billede INK Ekspert
06. oktober 2020 - 21:46 #1
Forudsat du logger på din PC med en anden konto med administrator rettigheder, kan du slette kontoen. Hvis du sletter vil du også slette data/filer gemt under denne konto.
Avatar billede madklub Guru
07. oktober 2020 - 08:12 #2
ink, hvordan eller hvor gør jeg det?
Under 'Mail og konti" kan jeg kun vælge 'administret'.
Avatar billede INK Ekspert
07. oktober 2020 - 08:32 #3
Under administrer kan du rette men også slette kontoen. Nederste linie.
Avatar billede madklub Guru
07. oktober 2020 - 08:43 #4
Jeg kan ikke logge ind. Kontoen er åbenbart blevet slettet af min tidligere arbejdsgiver.
Avatar billede INK Ekspert
07. oktober 2020 - 09:50 #5
Jeg forstår ikke logge ind. Mener du på din PC eller på kontoen?
Hvis kontoen er en brugerkonto på din PC, så er det et problem. Hvis kontoen kun er tilføjet som en mailkonto burde du bare kunne slette den uden at logge ind.
Avatar billede madklub Guru
07. oktober 2020 - 13:26 #6
Jeg kan godt logge ind på computeren, det er min private pc.
Men jeg skal logge ind for at administrere kontoen.

Kan man fjerne den fra min pc, måske i regristreringsdatabasen?
Avatar billede madklub Guru
07. oktober 2020 - 17:58 #7
Jeg fant det!
Det var under 'Adgang til arbejde eller skole.