19. oktober 2020 - 20:23 Der er 2 kommentarer

udfordring

Hej.
Jeg sidder med en opgave hvor jeg har nogle pdf filer med certifikat som jeg skal have kopieret fra en mappe til en anden.

jeg tænker at gøre det med vba kode.
udfordringen er at jeg i mit excel ark indtaster et charge nr. i celle A1 som er en del af navnet i en pdf fil som ligger i en tilfældig undermappe, i min mappe "certifikater" som ligger på mit c drev
denne pdf fil skal så kopieres og sættes ind i en mappe der hedder certifikat under en mappe med et bestemt ordre nr. som jeg indtaster i celle A2. mappen med ordre nr. ligger i en undermappe under mappen kunder på mit D drev.
Håber der er en der kan hjælpe med dette
Avatar billede thomas_bk Ekspert
20. oktober 2020 - 11:07 #1
Du mangler vist at lukke et af dine gamle spørgsmål, eller flere.
20. oktober 2020 - 14:05 #2
Hej Thomas
du har ret  jeg har lukket dem