Avatar billede jenslund Juniormester
21. oktober 2020 - 20:02 Der er 6 kommentarer

Hjælp til køb af 2-i-1 bærbar

Hej

Er på udkig efter ny bærbar - 2-i-1 konvertibel.
En hvor jeg kan skrive med en pen.
Gerne (helst) numerisk tastatur.
Separat strøm-indgang
SD-indgang
USB
Høretelefon
Skal primært bruges til kontoropgaver
Samt streaming til husbehov
Gerne god hukommelse samt lager
Muloghed for ekstern tilslutning af diverse (gennem adapter)

It a jungle :-)
Budget 5.000 til 10.000'ish

Ikke Asus (never again)

Nogen råd forslag?

VH Jens
Avatar billede jenslund Juniormester
21. oktober 2020 - 20:11 #1
Skærm - helst 15.6
Avatar billede jakobdo Ekspert
21. oktober 2020 - 21:54 #2
Har du kigget mod Lenovo Yoga serien?
Jeg har ikke selv kendskab til Yoga serien, men har altid været kæmpe fan af IBM Thinkpad og nu Lenovo. Det plejer at være lækkert og holder.
Avatar billede jenslund Juniormester
21. oktober 2020 - 22:05 #3
Har kigget lidt på Yoga serien - men de ligger vist generelt en del over mit budget
Avatar billede jenslund Juniormester
21. oktober 2020 - 22:08 #4
Tjekkede lige igen- findes i mage prisklasser men vist ikke som 2-i-1
Avatar billede kurt54 Ekspert
21. oktober 2020 - 22:16 #5
Lige netop Yoga serien har ikke samme gode ry som jeg er enig i ThinkPad og Lenovo har. En IT supporter jeg kender kalder yoga serien legetøj - og det mener han ikke noget pænt med.
Avatar billede jenslund Juniormester
21. oktober 2020 - 22:27 #6
Kan se på Lenovos hjemmeside, at flere at modellerne både hedder Think og Yoga
Bare for at gøre det nemt eller noget

https://www.lenovo.com/dk/da/laptops/c/LAPTOPS#type=TYPE_ATTR2