Avatar billede Brink11 Juniormester
22. oktober 2020 - 08:32 Der er 2 kommentarer

Excel kommando for opsplitning af celler.

Hej med jer - jeg ved simpelthen ikke om dette kan lade sig gøre. Jeg har alt den her information med anførelsestegn nedenfor i en celle.
Findes der en kommando hvor jeg ber den skal returnere RWE's procentsats.
Dvs. 26.73%.
Endnu et spørgsmål - såfremt ovenstående kan lade sig gøre kan den så også summere RWE procenter hvis den optræder 2 gange i cellen?

"RWE (26.73%, Nuhma (20.8%), DEME Offshore (11.67%), Socofe (11.26%), Societe Regionale d'Investissement de Wallonie (11.26%), EDF (9.15%), Marguerite Fund (9.13%)"
Avatar billede acore Ekspert
22. oktober 2020 - 09:18 #1
Mangler du en parentes slut efter 26.73% eller er det med vilje? Er antallet af forekomster af RWE begrænset til 2?
Avatar billede Brink11 Juniormester
22. oktober 2020 - 09:53 #2
Hej acore,
ja der er en parentes, det var en typo fra min side. Der vil være paranteser i mit datasæt. Nej forekomster er ikke nødvendigvis begrænset til 2.

På forhånd tak :)