Avatar billede Andreas Praktikant
29. oktober 2020 - 16:25 Der er 1 kommentar

Ingen lyd

Okay så jeg har købt et nyt headset idag. det virkede men der var meget støj jeg fik det meste væk og så kom jeg til og gøre et eller andet. nu kan jeg så overhovedt ik høre eller snakke for den sags skyld. Nogen ideer om hvad der kan være galt? Jeg har førsøgt at opdatere mine lyd driver gav dsv intet. har også forsøgt med de mest basale Windows Fejlfindinger...
Avatar billede milter Ekspert
29. oktober 2020 - 20:22 #1
Du kan nok hjælpe os med at reducere antallet af fejlmuligheder gevaldigt, hvis du fortæller os om fabrikant og modelnummer på dit nye headset og din computer samt styresystem (Windows 10 eller ...) -