Avatar billede 450025 Ekspert
05. november 2020 - 04:54 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Får du Gaver på nett vil du ha dem for Livstid.

https://ibb.co/3FRttHN
Jeg har en flott dyr Vaskemaskin fra Samsung.Vi har 3 telefoner her også Samsung.
Nå har jeg fått en plage fra Samsund - den gave liker jeg ikkw se Skjermklipp jeg ønsker og fjerne den fordi den plager hver eneste dag -  slå jeg av computeren så kommer den igjen - nå slipper jeg dette hvis jeg lar computeren stå på - den kommer da også men ikke fult så Agrasiv.
Hva har jeg gjort fo og bli kvitt denne?  Har forsøk med alle hjelpe midle Filtre - kontaktet dem sput om dem kan slutte og sende Reklame til meg - Svar ukjent adresse på min Eboks har prøvd 3 forskjelloge men nei
Som altid på computerword så får god hjelp det hjelper ikke -.
Fikk hjelp av en kjenner han ikke men driv med computer hver dag han er Thai. Nå havner den første i søppel dunken så får jeg se hva som skjer om 30 dage - normalt har jeg ikke Søppel men det er jo en Gave fra Samsung da.
gå opp han også -  du Arne jeg klare dikke dette jeg heller? Vær glad du har fått en Gave fra Samsung Thailand Markeing den har du livet ut nå.

Jeg har følgende råd få den til Søppel Boksen etter 30 dage så forsvinner den
Men Vær OBS Der kommer Sadig nye fra dette SELSKAPEP.

Nå bor jeg i Thailand det er ikke sikkert andre blir ute for sådanne Gaver - men vær OBS.
(Jeg tror jeg har lite håp nå - men finnes der 1 som kan bidra Takker jeg for dette.)
Avatar billede 220661 Ekspert
05. november 2020 - 20:45 #1
Arne du giver ikke her på det sidste, dem som forsøger at hjælpe dig mange chancer.
Du giver os kun et skud i bøssen, og er det ikke løsningen for dig, så lukker du spørgsmålet.
På den måde så får du sværere at få hjælp til dine problemer.
Og når du samtidigt så også fjerner Malwarebytes som kan scanne for lige sådanne påtrængte ting, så er det svært at få væk
Avatar billede 450025 Ekspert
06. november 2020 - 01:39 #2
Ok før lukke jeg ikke poster forstod ikke helt hvordan hadde 60 poster åpne.
Fikk kjeft for dette? Nå lukker jeg så og får da får man kjeft da også.

Nå lukker jeg ned så er det feil  ja vel  -    Jeg tror jeg har lært eg henge opp den grønne Fille som løsning - begynner å forstå kanskje det betyr løsning?  Da fortsetter jeg selv å  tro meg jeg klare til slutt kanskje men da er tråden min glemt forlengst?    Å er ikke interesand lengre..

En ting er sikkert man flyr ikke og spør etter hjelp direkt man forsøker og løse det selv først nytter ikke det da først spør man er deter normalt.  -  man prøver  Filter  nefunker ikke -  man prøver  Malv\warebytes  nei der er helt ren maskin  -  jeg har brukt i minst 2 år betalt ogå. Men fjerner ikke dette Reklameskitt  fra Samsung?

Man prøver CCLeaner som er fantastisk til og fjerne programer som andre ikke klarer -  vi Adblock Pluss -  Ublock -  Google ingen av disse har klart det heller -  der er minst 2 andre også huske ikke navn i farten nå  som fjerer  gjenstridige programmer men makter ikke Samsung Skitt Reklame som spyes ut.

Bør man da ikke da spørre Her nei vel Ok.

Tenk om man kunne på data selv bestemme hva man vil ha men nei  der kommer hver dag  flytentende skitt man ikke har spurt om -    for noen er Skitt ok  men ikke alle jeg hater søppel jeg ikke spør pm det må bort Sorry.

Nå endre utseende på Google jeg liker ikke dette vi skal tvinges vi  - nå skrives hvordan få tilbake gamle Utseende olk protestere derskrs alt om dette?

Nå må jeg si nye EDGE sitt utseended tiltaler meg ikke men her kommer jeg nok en dag -  for Gooogle er ikke helt perfekt  nei  -  det er bare et tids spørsmål så er også jeg på EDGE    men jeg gidder ikke ha 2 Nettlesere og da venter jeg en stund til    kan jo ikke komme i Nettbank med EDGE ++ flere andre ting  hørt på makan?

Reklame  er eks der kommer masse hver dag vi  kan ikke hindre dette men det passer ikke alle  ofte  umulig og fjerne -    Jeg har fått en livstids Gave fra Samsung Marketing jeg hater undsyll jeg spurte om hvordan  fjerner jeg den?
Den er utgitt i Thailand å Danmark plages nok ikke av denne  - men den Gaven sette jeg lte pris påeg hater den men er maktesløs nå.

Noen prøvde åhjalpe ja  ikke men nei -  der tar en stund ingen svare den bli bare borte -    og jeg har nå tenkt ok -    styr den til Søppelboksen da blir den vel borte tettr 30 dage så kommer nye  å får godta dette  da har eg ikke noe valg.  En Gave livet ut - for andre Samsung Brukere som også får denne Reklamen Skitt er ikke mitt problem kanskje en del elsker denne Reklamen som ikke kan fjernes?  Da er det opp tilhver enkel selv og vurdere dette.
220661 nå skal jeg ikke lukke den jeg ter gjerne kjeft for dette - jeg tåler det - men jobber videre selv om der er håp. Jeg hater Livtids Gaver fra Samsung.
Avatar billede store-morten Ekspert
06. november 2020 - 07:54 #3
#220661 e-post ikke sendt sendt pga. filter?
Ligger der en e-mail i udbakken der genudsendes?
Avatar billede 450025 Ekspert
06. november 2020 - 08:10 #4
Ja for nå blir mitt spørsmål Samsung Maketing ikke lukket. Håper ikke jeg har flere åpne Storjordet - . jeg må bare prøve og løse oppgaven selv da. Takk for svaret dit. Arne.
Avatar billede 220661 Ekspert
06. november 2020 - 13:23 #5
#2
1 Der er ikke noget krav om du skal lukke dine spørgsmål så hurtigt, og selet ikke hvis du ikke har fået et svar du kan bruge.
2: Din tråd bliver glemt, fordi du blander en masse andre ting ind i dit reelle problem. Os der hjælper herinde er godt klar over hvordan din daglige situation er, så det behøver du ikke gentage i alle de spørgsmål du stiller.
3: Jo selvfølgelig skal man spørge hvis man her et problem.
4: Ja der kommer en masse pop up på skærmen, som man bare skal ignorere. Man får jævnligt besked om man har virus på pc der bare er fake news. Lad være med at trykke på links.
5: Jeg tror vi alle efterhånden er træt af at høre på din vurdering af Edge browseren. Mange springer dine tråde over på grund af sådanne gentagelser.
6: Vi får alle "gaver" i vores mailboks i mere eller mindre grad. De ryger i spam så hurtigt som muligt og ignoreres.
Med hensyn til den "Livstidsgave" du har fået, har du formodentligt selv givet dem lov til at sende til dig, fordi du muligvis ikke har været opmærksom ved et køb over nettet, hvor du har givet dem lov til at sende dig nyheder mm.
God weekend herfra Arne :-)
Avatar billede 450025 Ekspert
06. november 2020 - 13:54 #6
Takk for svar fra deg -  jeg tror jeg er Uønsket  og da blir det mindre nå.
Min spørsmål bør nok endres er klar over dette.

Jeg skulle bare ha srevet.
Hvordan fjerner  jeg  (Samsung Marketing?  Det hadde vert nok? Fortelle hva jeg hadde gjort var helt unødvendi beklager det.
  Kort god helg.
Avatar billede 220661 Ekspert
06. november 2020 - 16:40 #7
#6 Nej du er skam  ikke uønsket på Eksperten Arne.
Du bliver blot ignoreret af mange på grund af måden du bruger siden på.
Jeg tror at dem der ser tråden her, er fuldstændig ligeglad med:

At du har tre Samsung telefoner
At du har en dyr Samsung vaskemaskine
At du ikke kan lide Edge browseren.
At du har fået en "gave" fra Samsung.
o.s.v  o.s.v. .......

Med hensyn til det du spørger ind til nederst:

Nej det er fint med billede dokumentation på hvad du oplever, samt en KORT forklaring på hvad du har forsøgt, er også godt.
Styresystem og hvilket program man bruger når fejlen opstår må også gerne indgå.
Avatar billede 450025 Ekspert
24. april 2021 - 09:52 #8
220661 Takk det er kunstig og gå bakk i tid også men nå var ikke det sørsmålet mitt i dag da lukker jeg ikke tråden - mulig jeg får svar kanskje - men på min computer så har jeg Søppel boks og jeg har sletteknap også alt blir en vane - undskyl jeg stilte spørsmålet.
Avatar billede 220661 Ekspert
24. april 2021 - 12:33 #9
Der er intet at undskylde. :-)