Avatar billede huddie Professor
14. november 2020 - 01:03 Der er 2 kommentarer og
4 løsninger

Rette et link på hjemmeside

Hej Eksperter,

Jeg har oprettet nogen sider på WordPress.com (hvilket nok mere skulle have været WordPress.org, men var ikke klar over at det var 2 forskellige ting).

Nå men jeg har en side der der hedder: https://nedroncd.com/kontakt/

Når man trykker på "Send", så sender den beskeden til one@eksempel.dk, som er maile adressen det hele er oprettet i.
Jeg vil have den til at sende til two@eksempel.dk i stedet for. Hvordan gør jeg det?

Nu startede vi et abonnement på wordpress.com og nogen af siderne er jeg begyndt på.
Kan man på nogen måde sadle om uden for meget teknisk besvær eller at det koster mange penge?

Hvis ikke, så må vi kører videre på det vi har lavet indtil videre.

På forhånd tak for hjælpen.

Med venlig hilsen
Huddie
Avatar billede Jan Seniormester
14. november 2020 - 09:01 #1
Prøv at rette administratorens email adresse, under brugere
Avatar billede a3-seo.dk Ekspert
14. november 2020 - 14:35 #2
Enig med #1 men tjek også kontakt formularen, om den er indstillet til en anden ...
Avatar billede a3-seo.dk Ekspert
14. november 2020 - 14:37 #3
Lige nu sender din Jetpack formular til info@dcnorden.dk ;-)
Avatar billede a3-seo.dk Ekspert
14. november 2020 - 14:40 #4
Men pænt træk at du har lavet en spejlvending, det er også min foretrukne ;-)

Her er CSS, hvis andre ønsker samme:
span.codedirection { unicode-bidi:bidi-override; direction: rtl; }
Avatar billede a3-seo.dk Ekspert
14. november 2020 - 14:45 #5
At du så har lavet den på URL ligeledes - må blive dit problem!
Medmindre du ønsker hjælp .....

Der er intet galt i at lave sider på Wp.com og de fungerer fuldt ud som alle andre Wp sider. Men det afhænger helt af din målgruppe samt, størrelsen og funktioner du ønsker på siden
Avatar billede huddie Professor
15. november 2020 - 23:03 #6
Der er mange svar, så jeg prøver kort at samle alle mine gensvar her så kort som muligt:

Prøv at rette administratorens email adresse, under brugere

Jeg tror jeg allerede har været derinde, men jeg tjekker lige igen

men tjek også kontakt formularen, om den er indstillet til en anden ...
Umiddelbart er den indstillet med min adresse da den blev oprettet, men beskederne skal ende på firmaets fælles mail-adresse

Lige nu sender din Jetpack formular til info@dcnorden.dk ;-)
Det er også meningen, men det virkede ikke efter hensigten i fredags. Så enten er der gået kuk i de mange vinduer jeg havde åben under indstillingerne eller også er det først trådt i kraft efter jeg lukkede ned. Tjekker igen i morgen mandag, når jeg atter har mulighed for at arbejde i programmet.

Men pænt træk at du har lavet en spejlvending, det er også min foretrukne ;-)
Her er jeg til gengæld blank, hvad du mener du? Hvad har jeg spejlvendt?

At du så har lavet den på URL ligeledes - må blive dit problem!
Medmindre du ønsker hjælp .....

Måske er det bare mig, men nogen af dine svar virker lidt kryptiske. Hvis det er web-adresse, så har det den forklaring at disse sider er midlertidige. De skal flyttes over på den rigtige adresse når de er færdige. Så for det ikke skulle være en side man lige skulle finde i første omgang fandt jeg på det lidt kryptiske web-side navn. Så hvis det var det du hentydede til, så var der en logisk forklaring på det.