Avatar billede Mirjam Praktikant
14. november 2020 - 12:12 Der er 1 kommentar

Problemer med login på facebook, ingen kan løse det.

For en månede siden kunne jeg pludselig ikke ligge ind på min facebook profil og messenger. Har prøvet at lave mit kodeord om en milliard gange, og blir mødt af samme besked hver gang: Det ser ud til at der er sendt spam fra din konto, lad os hjælpe dig videre. Når jeg trykker videre, ender det blindt i en error.
Alle de hjælpe funktioner jeg har kunnet finde i forbindelse med facebook er prøvet, ender igen blindt fordi de vil ha jeg logger ind for at få hjælp. Der er prøvet fra forskellige computere og self fra min mobil.
Har haft flere forskellige til at nørde i det, men ingen har løsningen, og ved der er flere der har mødt samme problem. Og facebook er nok ligeglade. Vil bare gerne undgå at skulle oprette ny profil, fordi jeg ikke kan komme til at slette den anden.
Avatar billede claes57 Ekspert
14. november 2020 - 12:33 #1
hvis du nu opretter en (midlertidig) profil på fb, og ad den jeg får hjælp til den gamle konto, så kan du jo - hvis det lykkes at få ordnet - bare nedlægge den nye igen.