18. november 2020 - 16:08 Der er 4 kommentarer

Løs forbindelse i batteri på bærbar

Hej alle

Min computer sm er knap 3 år gammel er begyndt på kun at ville starte med en lader i. Jeg isoleret mig frem til en løs forbindelse, da jeg kan vippe computeren tilbage og så starter den, men vipper jeg den frem slukker den.

hvad er det bedste jeg kan gøre lige nu. Ville helst undgå at skulle købe en ny.

Mvh Martijn
Avatar billede kurt54 Ekspert
18. november 2020 - 16:18 #1
Prøv at rense kontaktfladerne - evt. rette lidt på kontaktfejderne hvis det er muligt.

Hvilken model ?
18. november 2020 - 16:28 #2
Det er en acer nitro 5 gaming bærbar fra december 2017. Har ikke haft den åben endnu, men det er en mulighed.
Avatar billede kurt54 Ekspert
18. november 2020 - 16:53 #3
Det er en lidt anden design end jeg tænkte på - mit batteri kan fjernes uden åbne computeren og uden brug af værktøj. Find en youtube video om at skifte battery og se om du har mod på at øbne den.
Avatar billede ErikHg Ekspert
18. november 2020 - 17:25 #4
Der er en video her - håber den kan hjælpe:

https://www.youtube.com/watch?v=7NaBuWWV4Oo